subota, 4. lipnja 2016.

BOLJEG NEMA: LINO KOCKE



Sastojci:
oko 30 kom petit keksa s kakaom
biskvit;
4 bjelanjaka
10 dag šećera
4 v.ž ulja
10 dag brašna
1/2 praška za pecivo
krema;
6 dcl mlijeka
2 pudinga od vanilije
6 v.ž šećera
5 dag maslaca
2 v.ž bijele Lino lade milk
preljev za biskvit;
1 dcl mlijeka
2 v.ž bijele Lino lade milk
Priprema:
Za biskvit izmiksajte bjelanjke(ja sam koristile iz zamrzivača koje sam otopila na sobnoj temperaturi).Dodajte šećer,ulje,brašno i prašak za pecivo.Sipajte u manji (30*20 cm)obložen pek papirom pa pecite na 180 stupnjeva oko 20-tak minuta. Za kremu skuhajte puding -prašak pomiješajte sa šećerom i malo mlijeka pa ukuhajte u vrelo preostalo mlijeko.U vruću kremu dodajte maslac i lino ladu pa miješajte dok se ne rastope i dok ne dobijete jednoličnu,glatku kremu. U istu tepsiju u kojoj se pekao biskvit složite red petit keksa.Ja sam stavila one s kakaom,ali mogu se staviti i obični.Na kekse stavite pola vruće kreme,razmažete i prekrijete biskvitom.Biskvit namočite sa 1 dcl vrućeg mlijeka u kojem ste rastopili 2 žlice bijele Lino lade.Zalijete sa preostalom vrućom kremom.
Na vrh poslažete još jedan red keksa.
Izvor : http://mala-kuhinja-veliki-uzitak.blogspot.ba

Nema komentara:

Objavi komentar