ponedjeljak, 23. svibnja 2016.

Torta od jagoda




Sastojci

















Priprema

  1. 1.
    1     Umutiti belanca u sam, i ostaviti u stranu.
  2. 2.
    2     Cokoladu otopiti i ostaviti u stranu.
  3. 3.
    3      Zumanca dobro umutiti sa secerom, pa dodati brasno pomesano sa pecivom, kakao, otopljenu cokoladu i mleko.Zatim polako umesati sam.
  4. 4.
    4     Staviti masni papir na pleh i sipati smesu.Stavila sam u okruglu tepsiju pracnika 30cm.
  5. 5.
    5     Peci na 180 stepeni dok se ne pocne odvajati od ivice, ili proveravati cackalicom da li je pecena kora.
  6. 6.
    6     Skuvati fil sa brasnom kao i kad kuvate puding.Ostaviti da se ohladi i onda umutiti margarin.
  7. 7.
    7    Jagode ispasirati i staviti u vodu da malo prokuva sa secerom.Za to vreme zelatin staviti u hladnu vodu kako pise na kesici da nabubri.
  8. 8.
    8     U toplu kremu od jagoda ubaciti zelatin i promesati.
  9. 9.
    9     U pleh koji sam pekla stavila sam prozirnu foliju, i istresla fil od jagoda, ostaviti u frizider da se ohladi i stegne.
  10. 10.
    10    kad se stegao fil od jagoda, premazati belim filom i staviti koru preko.Vratiti ponovo u frizider na par sati da se filovi dobro sjedine, i onda prevrnuti tortu na tacnu, skinuti foliju.
  11. 11.
    11    Umutiti slag krem sa hladnom kiselom vodom, i premazati tortu

Nema komentara:

Objavi komentar