subota, 28. svibnja 2016.

RUŽE OD JABUKA



Ove ruže nisu samo dekorativne već su i jestive. Dugo vremena na internetu primjećujem da kruži ovaj kolač, koji je zaista interesantan, a opet tako jednostavan i brzo je gotov. Stigla nam je jesen i s obzirom da se trudim upratiti sezonske recepte razmišljala sam da isprobam jednu tortu sa kestenom. Nakon što sam rekla suprugu šta namjeravam predložio mi je da iskoristim jabuke kojih i onako imamo punu gajbicu pa bi bilo zgodno. Nije mi dugo trebalo da se odlučim isprobati napraviti ove ružice. Bilo bi dobro koristiti što crvenije jabuke, jer ćete tako dobiti efektniji izgled ruža, mada je lijepo i u drugim bojama. Najslađa mi je bila moja trogodišnja curica koja obožava jabuke, tako simpatično je prokomentirala dok je jela kolače “mama, fino ti je ovo cvijeće”, pa tko se nebih raspametio 🙂
SASTOJCI
1 pakovanje lisnatog tijesta
3-4 kom jabuka (lijepše su crvenije)
sok od 1/2 limuna
3 žlice marmelade
cimet po želji
šećer u prahu za posipati
PRIPREMA RUŽA SA TIJESTOM
1. Prvo iscjedite pola limuna i pomiješajte sa vodom, količina neka bude dovoljna tako da sve izrezane jabuke možete uroniti.
2. Jabuke nakon što ste oprali prepolovite i odrežite višak peteljki, udubite ih i izrežite.
izrezane-jabuke
3. Izrezane jabuke uronite u pripremljenu tekućinu sa limunom i stavite u mikrovalnu 3 min, tako da omekane i lakše se savijaju.
jabuke-u-limunovom-soku
omeksane-jabuke
4. Procjedite ih kroz cijediljku.
ocjedene-jabuke
5. Radnu površinu pobrašnite i razvucite pola lisnatog tijesta iz pakiranja samo pripazite da zadržite oblik pravokutnika. Ukoliko je potrebno malo odrežite bočne stranice, moje dimenzije tijesta su ispale 34 X 28 cm, zatim izrežite 6 jednakih traka.
tijesto-izrezano-na-trakice
6. U marmeladu ukoliko je čvrsta možete dodati 2 žlice vode i ugrijati malo u mikrovalnoj da omekani, mada sam ja imala mekanu domaću marmeladu i nisam dodavala vode niti grijala. Žlicom razmažite marmeladu po trakama.
tijesto-sa-marmeladom
7. Pripremljene jabuke slažite na trake pomjerajući jednu preko druge (kao na slici) do polovine trake, ali tako da vrhovi jabuka budu iznad trake. Po želji posipajte cimet.
slaganje-jabuka-na-tijesto
8. Donju polovinu trake podignite i preklopite preko jabuka, zatim srolajte traku zajedno sa jabukama i tako ćete dobiti izgled ruže.
pravljenje-ruza
9. Kalup za muffine malo pouljite i pobrašnite , te slažite pripremljene ruže.
ruze-u-kalupu
slozene-ruze
10. Ponovite postupak sa drugom polovinom lisnatog tijesta.
11. Pripremljene ruže stavite peći u zagrijanu pećnicu na 180 stupnjeva 40-45 min, bitno da je sredina tijesta pečena.
ruze-na-tanjuru
12. Kada se ohladi, posipajte šećer u prahu.
Izvor : kolaci.biz

Nema komentara:

Objavi komentar